حمل و نقل بین المللی زرین ترابر

ارائه سرویس‌های مرتب ریلی، کامیونی، دریایی و هوایی

حمل و نقل بین المللی زرین ترابر

ارائه سرویس‌های مرتب ریلی، کامیونی، دریایی و هوایی

هلدینگ تخصصی حمل و نقل بین المللی زرین ترابر به طور گسترده در ایران و دیگر نقاط جهان فعال می‌باشد. این فعالیت‌ها شامل صادرات، واردات و ترانزیت انواع بار است .

این هلدینگ در قالب تیمی متشکل از فعالین برتر حوزه حمل و نقل بین المللی و با ارائه سرویس‌های مرتب ریلی، کامیونی، دریایی و هوایی توانسته است اعتماد مشتریان و کاربران عزیز را جلب نماید.
زرین ترابر دارای نمایندگی ومشاور برای گرفتن مشاوره وخدمات با متخصصین ما تماس بگیرید.
تلفن:009809383883232
https://zarrintarabar.com/

  • ۰
  • ۰

محموله به ترکیه

غذاهای محلی ترکیه؛ ۲۹ غذای خوشمزه که مزه‌ی آن‌ها زیر زبان خواهد ماند :

 

1. دونر

2. ایچلی کوفته

3. لاهماجون

4.مزه

5.کباب ها

6. مانتی

7. بالیک اکمک

 

 

 

 

شهرهای مهم ترکیه:

استانبول – آنتالیا - کوش آداسی – بدروم- وان – آنکارا- آلانیا- مارماریس- ترابزون- ایغدیر

قونیه- ازمیر-

 

اقتصاد ترکیه :

ترکیه در سال ۲۰۰۵ رتبه هفتم جهان را به دست آورد و در سال ۲۰۰۶ برای ۱۱٫۲٪ از مردم ترکیه اشتغال ایجاد کرد. بخش خصوصی اقتصاد ترکیه و نقش مهمی در بانکداری، حمل و نقل و ارتباطات دارد. در سال‌های اخیر اقتصاد ترکیه رشد خوبی داشته و رشد ۸٫۹٪ و۷٫۴٪ را در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ بدست آورده‌است.

سازمان سیا ترکیه را در رده کشورهای توسعه یافته دسته‌ بندی کرده‌است. اقتصاددانان و سیاست‌مداران اغلب ترکیه را به عنوان کشور تازه صنعتی شده طبقه‌بندی می‌کنند و آن را جزو ۲۰ کشور صنعتی جهان می‌دانند. ترکیه در طول چند سال اخیر یکی از کشورها با بیشترین رشد اقتصادی بوده و رتبه ششم اقتصادهای قدرتمند کشورهای اروپایی را داراست و بر اساس اعلام مجله فوربس از نظر تعداد میلیاردرها شهر استانبول در سال ۲۰۰۸ با ۳۵ نفر میلیاردر پس از مسکو(۷۴ میلیاردر), نیویورک (۷۱ میلیاردر), لندن(۳۶ میلیاردر) در رده چهارم جهان قرار دارد و از این لحاظ از شهرهایی مانند توکیو، هنگ کنگ، لس آنجلس و دالاس پیش است.

 

 

کالاهای صادر شده به ترکیه از ایران و دیگر کشورهای جهان :

انواع سوخت – ماشین آلات – آهن و فولاد – لوازم الکتریکی و الکترونیکی – نیرو محرکه – سنگ ها و فلزات گرانبها – پلاستیک و مشتقات آن – مواد شیمیایی و ارگانیک – لوازم چشم پزشکی وبصری – تجهیزات مخصوص سنجش و اندازه گیری – دارو ومحصولات جانبی

 

مناطق جذاب ترکیه :

آنکارا:

پایتخت سیاسی ترکیه و شهری بزرگ و مدرن است که در قلب خود ساختمان‌های دولتی، تجاری، دانشگاه‌های برتر ترکیه و سفارت‌خانه‌ها را دارد. آنکارا تقریباً در مرکز ترکیه واقع است و یک هاب مهم منطقه‌ای از نظر حمل و نقل محسوب می‌شود. از مهمترین مقاصد این شهر برای گردشگران می‌توان به موزه‌ها،  گالری‌های هنری و مراکز فرهنگی اشاره کرد.

ماردین:

ماردین شهری بر فراز دست بین‌‌النهرین و یکی از نقاط مهم و استراتژیک تاریخی است. شهر ماردین که در جنوب ترکیه واقع است مرکز استانی با همین نام است و یکی از اولین نقاطی است که تمدن در آن شکل گرفته است. شهرت ماردین مدیون تاریخ پر فراز و نشیب و همینطور فرهنگ‌های مختلف آمیخته درهم است. شهر ماردین با ساختمان‌های سنگی زیبا بر یال کوه زینت گرفته و گردشگران به قدم زدن در کوچه‌های کهن این شهر علاقه دارند.

قونیه:

یکی دیگر از بهترین شهرهای ترکیه که برای ایرانیان هم به جهت وجود آرامگاه مولوی جذابیت خاصی دارد، قونیه است. قونیه با بناهایی به جا مانده از دوره سلجوقیان و مراسم درویش‌ها شهرت دارد.
 

آنتالیا :

 

امکان ندارد در فهرست بهترین شهرهای ترکیه نامی از آنتالیا نباشد. این شهر ساحلی زیبا با منظره دریای مدیترانه، نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. آنتالیا شهری پر جنب و جوش با چندین هتل، رستوران، سواحل تفریحی، کوهستان‌های سرسبز و جاذبه‌های تاریخی، خود به تنهایی یک هدف عالی برای گردش چند روزه است.

مارماریس:

ترکیه از سه طرف محسور دریا است و به همین دلیل بهترین شهرهای ترکیه اکثراً در کنار دریا هستند. مارماریس هم با تصویر فوق‌العاده زیبای دریا و کوه‌های اطرافش دل هر بیننده‌ای را عاشق خود می‌کند. آب‌های فیروزه‌ای، ماسه‌های سفید و مکان‌های تاریخی همه در مارماریس هستند.

سیده:

سیده (Side) از شهرهای تاریخی و جنوبی ترکیه است و در تاریخ آمده که اسکندر در قرن چهارم قبل از میلاد مسیح سیده را فتح کرده است. حالا سیده اثری است به جا مانده از تاریخ در کنار یک زندگی مدرن و زیبا در کنا ساحل دریای مدیترانه. آمفی‌تئاتر و معبد آپولو از آثار مهم به جا مانده از دوران رومیان و عصر هلنیستی است.

بدروم :

هر بار که فهرست بهترین شهرهای ترکیه نوشته شود، ردیف شهرهای جنوبی ترکیه بدون شک در کنار هم می‌آیند چون زیبایی دریای مدیترانه و از ابتدای تاریخ انسان‌ها را به سمت خود جذب کرده است.

شهر افسوس:

شهر  افسوس (Ephesus) یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های آثار کلاسیک قرن یکم قبل از میلاد را دارد. در زمان امپراطوری رومیان، افسوس از بزرگترین شهرها بود و دربردارنده یکی از عجایب هفتگانه باستانی است، یعنی معبد آرتمیس. آثار باستانی افسوس شامل چندین سازه بزرگ و کهن است که هرساله تعداد زیادی گردشگر از آن دیدن می‌کنند. محوطه تئاتر قدیمی، معبد هادریان و کتابخانه سلسوس از مهمترین‌ها هستند.

استانبول :

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد گردشگران نباید فقط استانبول را به عنوان مقصد انتخاب کنند زیرا چند مورد دیگر از بهترین شهرهای ترکیه ارزش کمی هزینه کردن را دارند. استانبول یکی از بزرگترین‌ شهرها در دنیا و سال‌های طولانی به عنوان پایتخت عثمانیان و امپراطوری بیزانس خدمت‌رسانی کرده است.

 

 

 

 

https://zarrintarabar.com/truck/

 

 

  • ۹۸/۱۱/۱۰
  • بنجامین زرین ترابر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی